Prodajamo samo originalne izdelke. Najnižje cene na spletu! 100% garancija zadovoljstva

 

Podpora uporabnikom

  • Pošiljanje & Dostava

    Brezplačna dostava
    Za vse pošiljke v vrednosti nad 50 € je dostava brezplačna. 


    Slovenija
    Za pakiranje in dostavo računamo 3,90 EUR. Vsi stroški pošiljanja so všteti v ceno, tako da ob prevzemu pošiljke ni dodatnih stroškov.

    Čas dostave:
    Praviloma je paket pri Vas v roku 2-7 delovnih dni, vendar je le ta čas lahko višji v času praznikov, zaradi povečanega poštnega prometa. 

  • Varovanje podatkov

    Spletna trgovina vam omogoča varno nakupovanje. To pomeni, da naredimo vse potrebno, da onemogočimo komurkoli nepooblaščeno prestrezanje podatkov, ki jih kupec posreduje izključno in neposredno trgovcu.

    Podatke o kupcih hranimo zgolj toliko časa, kot jih potrebujemo za lastne potrebe. Po preteku tega roka bodo podatki o kupcu trajno izbrisani.

    Na izrecno željo našega kupca lahko njegove podatke izbrišemo tudi prej. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji v našo spletno trgovino, so namenjeni zgolj in samo poslovanju spletne trgovine in se v nobenem primeru ne bodo uporabili v druge namene oz. ne bodo posredovani tretji osebi.

    V spletni trgovini uporabljamo mehanizem piškotkov (cookies) samo in izključno za hranjenje začasnih podatkov - in predvsem brez vaših osebnih podatkov. Slednji so shranjeni izključno na varovanem strežniku. 

    Če se torej po vsaki prijavi tudi odjavite iz naše spletne trgovine, lahko mirno nakupujete s katerega koli računalnika in tega ne bo opazil naslednji uporabnik tega računalnika. Če nas obiščete zgolj kot gost (brez prijave) je za brisanje pomembnih sledi dovolj že to, da zaprete okno z našo spletno trgovino. 

    Vsi vaši osebni podatki (naslovi, naročila, trenutna vsebina nakupovalne košarice, ipd.) so: 
    - varno shranjeni na strežniku, kjer niso na voljo oziroma kako drugače dosegljivi nikomur drugemu.
    - dosegljivi so samo vam ob vpisu pravilnega uporabniškega imena in gesla, zato vam predlagamo, da te podatke varno shranite!

    Komunikacija na spletni strani poteka zakodirano preko https protokola: Dišim.si sedaj tudi na varni povezavi
  • Vračila & Zamenjave

    Kupec (FIZIČNA OSEBA) lahko originalno zapakiran in nepoškodovan izdelek vrne nazaj v 15-ih dneh od dneva prejema blaga. Strošek vračila blaga krije kupec. Podjetje kupcu za vrnjeno blago povrne kupnino v skladu s splošnimi pogoji, po prejemu izdelka. Slike na strani so simobilične - točen opis izdelka se vedno nahaja v zavihku: Opis izdelka.

  • Naročila

    Oddaja naročila poteka v sledečih korakih:

    • Načini zaključka nakupa
    • Podatki za plačevanje
    • Podatki za dostavo
    • Način dostave
    • Podatki o plačilu
    • Pregled naročila

     Naročila lahko oddate kot registriran uporabnik ali kot gost. V primeru registriranega uporabnika je postopek hitrejši, saj so podatki že predizpolnjeni, potrebna je le vaša potrditev. Kot registriran uporabnik si prav tako lahko shranite izdelke za kasnejši nakup ali pa koristite listo želja, bodisi za lastne potrebe, lahko pa jo tudi posredujete prijateljem.

  • Načini plačila, cene in promocije

    Plačila:

    V naši spletni trgovini podpiramo sledeče načina plačevanja:

    • nakazilo na transakcijski račun
    • plačilo po povzetju - storitev "plačilo po povzetju" stane 0,99€ in se obračuna v zaključni fazi naročila
    • plačilo s kreditno kartico/PayPal - storitev obdelave kreditne kartice stane 3,5% vrednosti naročila in se obračuna v zaključni fazi naročila
    V primeru nakazila na transakcijski račun paket odpošljemo, šele po prejemu sredstev na naš račun.

    Cene:
    v spletni trgovini vedno prikazujemo končne cene artikla. Vaši košarici pri zaključku nakupa, lahko še dodatno obračunamo storške poštnine, v kolikor skupni znesek naročila ne presega 50€. Pridržujemo si možnost napak tehničnih specifikacijah!
    Cene so cene, kot jih oblikuje Disim.si in ki veljajo za nakup prek spletne trgovine Disim.si.
    Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

    Akcijske cene:
    Izbrane izdelke vam ponujamo po še posebej nizkih cenah, vendar le za omejen čas!
    Akcijske cene veljajo od 23.9.2014, do razprodaje zalog, oziroma do preklica.
    Po poteku akcije bo cena izdelka takšna, kot je bila pred akcijo.

    Promocije:
    Kodo za popust je možno vpisati po kliku na košarico, v okenco: Kode za popust

    Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun)
  • Pritožbe in spori

    Dišim.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Dišim.si se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

    V primeru težav, lahko kupec odda pritožbo po elektronski pošti na reklamacije@disim.si ali pisno na Actuosus d.o.o., Smetanova ulica 30, 2000 Maribor, Slovenija.

    Dišim.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si dišim.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

    Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Mariboru.

    Opomba: V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom, hkrati vas pa obveščamo, da lahko pritožbo vložite tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

    Reklamacije v zvezi s kvaliteto ali izpeljavo same ponudbe se rešujejo med kupcem in Actuosus d.o.o..

    Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

  • Stvarna napaka

    Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
    - artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
    - artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
    - je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

    Kdaj lahko potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake?
    37.a člen ZVPot-UPB2
    (1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
    (2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
    (3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

    Kako se preverja primernost artikla?
    Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

    Kako se stvarno napako uveljavi?
    Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

    Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
  • Ažuriranje uporabniških podatkov

    Prednost registracije je, da si lahko shranite tako osebne podatke kot različne naslove pošiljanja. Shranjene podatke lahko vedno preverite ali posodobite z enostavnim klikom na: Moja nadzorna plošča